tisdag 16 augusti 2011

Teaterstolar


Egentligen hade jag tänkt berätta för er som alltid har varit avundsjuka på mina teaterstolar från Arbis, att det nu fanns ett ypperligt tillfälle att få tag på ett par likadana på Arbis loppis. Jag svängde förbi där på vägen hem och gick in för att se om de plockat fram lite nya prylar sedan jag var där igår. Det hade de och där var de!
500kr/st – rena klippet!
Men när jag kom hem stötte jag på Inger utanför huset och när hon fick höra talas om dem kastade hon sig (och mig!) in i bilen igen och körde som en biltjuv bort till Arbis och köpte alla tre.
Jag fick ett utmärkt tillfälle att testa min rygg genom att släpa ut dem på gatan
Så nu finns inte de kvar i alla fall men de kanske hittar några fler gömda i skrymslena under veckan, så det finns en lite chans kvar.

Själv nöjde jag mig med att köpa två päron och två bananer för 2kr/st (Nej, de går inte att äta!)

2 kommentarer:

  1. Har du teaterstolar hemma? Jag har inte sett dem? Vart? Kan du ta en bild med din super kamera??

    Det låter som en jättekul idé med teaterstolar!!
    kram

    SvaraRadera
  2. Ja men... har du inte sett dem! Då ska jag fota dem direkt och lägga ut, så du inte missar något ;-)

    SvaraRadera

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...