onsdag 30 november 2011

Tredje gången gillt?


Ni tror mig säkert inte men jag har faktiskt varit på Vildmarken igen! Det är tredje gången på lite drygt tre månader – jag börjar nästan undra om jag verkligen behöver ny lägenhet, jag kan ju skriva mig där ute annars...? Inte mig emot – utsikten är fantastisk, maten alldeles utmärkt, sängarna sköna och det bästa av allt är ju att det alltid händer någonting! Igår t ex, lagom till eftermiddagsfikat, kom det fyra sibiriska kameler och hälsade på och jag, som inte kan motstå något med päls, rusade genast ut för att bekanta mig.




Vi var även på besök i Lejonkulan, vilket naturligtvis var trevligt men jag var ju där för lite drygt en månad sedan så jag är lite blasé.

 

Innan middagen njöt jag av en härlig bodyscrub på spa-avdelningen och några av mina arbetskamrater passade på att koppla av poolside.

 
Och efter middagen ägde vi dansgolvet i nattklubben!



 
Den här gången kom jag dessutom ihåg att ta med mig morgonrocken hem!

OBS! Jag stal den inte – man får ta med sig den hem, så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...