fredag 16 december 2011

Nytt "fynd"

Jag hoppas ni har noterat hur återhållsam jag har varit på shoppingfronten den senaste tiden. Jag har faktiskt inte köpt några nya kläder på flera månader veckor! Så inget mera prat om Lyxfällan, OK? (Jag måste erkänna att jag blev liiiite stressad av att de stod parkerade utanför mitt jobb i flera timmar förra veckan!)

Men allting måste ha ett slut och idag gick jag förbi Hedströms (nåja - förbi är väl kanske inte rätt ord!) och belönade min självbehärskning med ett litet klänningsköp.
Inte världens jättefynd, kanske, men det var i alla fall 20% rabatt - 880kr i stället för 1099! Det är en Diesel som ni kanske ser.

Nu ska jag inte köpa några mer kläder förrän efter jul, kanske - om jag hittar något riktigt bra fynd. Sedan får vi se när jag har råd att köpa något nytt nästa gång. Det är bara några månvarv kvar innan jag ska ruinera mig fullständigt på min nya lägenhet (ni vet - den med den vita spiraltrappan!) Hoppas förresten att möbelaffärerna också har mellandagsrea! Jag har räknat med det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...