torsdag 15 december 2011

Dagens träningsbild

Sista gången på vattengympan idag! Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag ska fortsätta eller inte. Det är kanske åldern men jag tycker faktiskt det är riktigt roligt. Å andra sidan är det så mycket styrande runt omkring: man måste passa en tid, man blir blöt och luktar klor efteråt (trots att man duschar), omklädningsrummet är så litet att om man inte är först upp ur bassängen efteråt måste man stå och vänta på att få duscha och, det värsta av allt, tycker jag, om man inte ska åka direkt hem efteråt måste man gå omkring med en dyblöt baddräkt i ryggsäcken i kanske flera timmar efteråt! Men, vi får se...

4 kommentarer:

  1. Åh har alltid velat prova vattengympa, det ser så mysigt ut!

    SvaraRadera
  2. Det ääär mysigt! Det är varmt och skönt, man känner sig lätt som en fjäder och det finns ingen risk att man t ex trampar snett eller rycker fel och skadar sig. (Inte vad jag har uppevt i alla fall och jag är ganska bra på att sträcka muskler annars!)

    SvaraRadera
  3. Fuskis! Jag vill se dig där... tränar du verkligen där? :)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Tro mig, du vill INTE se mig i baddräkt! Och de andra tanterna skriker högt när jag tar fram kameran. Du får lita på mig, helt enkelt ;-)

    SvaraRadera

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...