torsdag 26 januari 2012

Det närmar sig!

Nu har jag varit och inspekterat mina tillval till lägenheten och nästan allting blev precis som jag ville ha det. Så nu kan jag stryka det momentet från min stresslista.

Badrummet
Blev precis lika snyggt som jag föreställde mig, förutom att badkaret är liiiiiite litet! Dessutom var det riktigt roligt att få peka omkring på väggarna och bestämma var krokar, toapappershållare och skåp mm skulle sitta! (Och så ska jag ju byta toalock till det fina, svarta jag köpte på Himpan-loppisen i somras!)


Köket
Riktigt trevligt, tycker jag!


Väggarna
Puh, jag var ju lite orolig för att det skulle se lite gult ut, men de blev precis som jag ville ha dem!


Hallväggar
Det var lite mörkt eftersom det inte fanns några lampor men det ser riktigt bra ut.


Hallgolv
Golven var ju täckta med papper så det var svårt att se ordentligt men på den lilla snutt jag hittade där hallgolvet syntes ser det väääääldigt bra ut!


Nu ska bara allting annat klaffa också i en månad till, sedan är jag i hamn!

3 kommentarer:

  1. Ohhhh jag har inga ord!!
    Sååååååååååååååå fint!!!

    Snart snart...

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Fönstren man ser - är de på sovloftet?

    SvaraRadera
  3. Visst är det fint! :-)
    Nej, fönstret man ser här är mitt enda fönster (förutom balkongdörren) på nedervåningen. Takfönstren på övervåningen ser du bl a här: http://lisalarubia.blogspot.com/2012/01/mitt-nya-badrum.html

    SvaraRadera

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...