lördag 21 januari 2012

Skärpning!


Jag skulle ju inte köpa något! Jag skulle egentligen bara gå och fotografera mig för att kunna förnya körkortet men vägen dit var fylld av förrädiska fallgropar med frestande reaskyltar.

Först var jag tvungen att passera Fideli:
Top Roberto Naldi 400kr (ord 1695kr)
  Sedan gick jag förbi Sandströms:

Vit blus Brandtex 249kr (ord 499kr)

Rutig blus Capuccini 149kr (ord 299kr)

Svarta leggings Capuccini 149kr (ord 299kr)
Jag gjorde även några pit stops på Twilfit och Åhléns där jag inhandlade strumpbyxor men jag köpte inte en Part Two-tröja på Åhléns, vilket jag tycker är värt en liten klapp på ryggen i alla fall. (Fast jag ångar nog lite att jag inte köpte den!)

Nu måste jag verkligen skärpa mig med shoppandet! Det är jobbigt nog att packa ner det jag redan har, så jag behöver verkligen inte öka på garderoben.

Och nu blir det opera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rut och Ragnar

Det känns som om jag hänger en hel del i Skärblacka nuförtiden, det kanske är lika bra att jag flyttar dit. Eller, kanske inte...  I alla fa...