söndag 25 mars 2012

Balkongfynd


Jag hade egentligen tänkt vänta med att köpa någonting till balkongen tills jag hittar De Perfekta Balkongmöblerna men med tanke på att a) det kanske tar till oktober (nästa år) innan jag hittar dem, och b) jag förmodligen inte kommer att ha råd med dem ens om jag hittar några så har jag nu ändrat mig.

Jag fick lite hjälp med att ändra mig genom att jag hittade det här bordet och stolarna på Importörens outlet:
 
De kostade 359kr för både bord och stolar och det tyckte jag var ett utmärkt pris, framförallt som stolarna faktiskt är riktigt bekväma att sitta i! Så just nu ser det ut så här på min balkong:
Nästa helg ska jag nog shoppa lite blommor och annat kul, så det ser lite mer ombonat ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...