söndag 8 december 2013

Monsterfinne

Jag får inte finnar ofta men när jag får det är det alltid stora monsterblaffor på väldigt framträdande ställen. Som nu till exempel! Det har slagit upp en riktigt feting till finne mitt fram på näsan!


Låt er inte luras av att den ser liten och oansenlig ut, av någon outgrundlig anledning blir den mindre och framförallt mindre lysande på bild. Men tro mig när jag säger att min promenad till affären förut ackompanjerades av ljudet av tvärnitande bilar som trodde jag var ett rödljus som helt plötsligt dök upp varje gång jag vände mig mot trafiken!

Det blir till att använda hinkvis med färgad underlagskräm imorgon och, förmodligen, resten av veckan!

Och öm är den också, fanskapet...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...