måndag 30 april 2012

Valborg på balkongen

Jag orkade inte masa mig ett kvarter bort till parken för att titta på fyrverkerierna ikväll, så jag gick ut på balkongen i stället. Det funkade det med :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En regnig dag i källaren

Det behövs lite regn ibland, så man kommer sig för att städa lite i källaren. Och under lördagens skyfall passade det ju alldeles utmärkt.  ...