måndag 19 november 2012

Muggar

Om det är någon svaghet jag har (vid sidan av alla de andra, förstås!), så är det oförmågan att motstå temuggar och -koppar! De här lyckades jag inte motstå på Hemtex.
De kostade 129kr, jag vet inte vad de har kostat men det var en röd lapp, så det var säkert ett fynd!
Nu är frågan bara var jag ska göra av dem. När jag flyttade lovade jag mig själv att hålla mina skåp minimalistiska och att inte släpa hem en massa nya koppar som ska knölas in stup i kvarten, så jag får väl börja som Anette - när jag köper nytt måste något gammalt ut! Men vad?!!!

Men visst är de snygga!

3 kommentarer:

  1. HAR du verkligen något gammalt?? ;))
    Mariaf

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha - jag menade förstås något jag köpte förra månaden... ;-)

      Radera

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...