söndag 18 november 2012

Söndags-panik

Det är bara två veckor kvar till första advent!!! Jag hörde det på radion och fick nästan panik! Och jag som har hela förrådet fullt av kartonger och emballage från TV- och bords- och hyll- och dvd- och osv-inköp - jag kommer inte åt min julkartong! Jag messade Sandra i vild panik och hon - ängeln - ryckte ut och tillsammans lyckades vi rensa upp och köra alla kartongerna till Returpunkten. Puuuh!
Vidar och Ebbe var naturligtvis med och hjälpte till!

Och efteråt, som tack för hjälpen, blev jag bjuden på McDonalds! (Vänta ett tag nu - det är något som känns fel... Borde det inte ha varit tvärtom?)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...