tisdag 30 april 2013

Tjatig app

Någon har installerat ett program med pausövningar på min dator på jobbet (jag har mina misstankar om vem!!) och nu dyker en liten figur upp på skärmen flera gånger om dagen och tjatar på mig att jag ska göra pausövningar.

Faktum är att jag är riktigt nöjd! Jag känner hur stel jag har blivit varje gång det är dags och efteråt känns det faktiskt riktigt skönt. Det gäller bara att stänga dörren om sig innan man börjar vifta med armar och ben, annars kanske folk börjar tycka man är konstig...

2 kommentarer:

  1. Jag har ändrat så att på min dator kommer det upp en tjej. Och när hon kallar på uppmärksamhet så lyder jag. Det knakar överallt, och känns skönt efteråt. Stänger också dörren :)/ Mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst blir man märkvärdigt lydig när han/hon dyker upp! Det är något militäriskt över sättet att påkalla uppmärksamhet, tycker jag! :-) Men det gör gott, som sagt!

      Radera

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...