onsdag 1 maj 2013

Full fart på första maj!

För att ha varit en ledig dag har den faktiskt varit riktigt hektisk!

Först skulle jag se motorcykeltåget med nevöerna men vi lyckades komma försent (det var ju hela två kvarter hemifrån...!), så i stället gick vi till parken där Ebbe gungade för första gången i sitt liv...
...och Vidde klättrade ända högst upp i klätterställningen för första gången i hans liv (sedan tog han sig ju inte ner själv men det är ju en annan sak!)
Efter det rusade jag hem och började fixa i ordning till mitt lilla ostparty, som jag ställde till med för första gången i mitt liv!
(Naturligtvis glömde jag ju att ta ett kort innan folk började ta av osten men jag hann i alla fall med ett kort innan de kom tillbaka för andra gången! :-))

Det blev riktigt lyckat!

Och det verkar som om det var precis lagom med ost och tillbehör! Det tog inte helt slut men det blev inte heller en massa över!

Och så var ju lilla söta Rasmus med också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Söndagsbrunch med shuffleboard

  Så här en vanlig söndag i april kan det vara trevligt att hitta på något roligt - gärna något som innefattar mat. Och då är ju söndagsbrun...