tisdag 4 juni 2013

Mums, mellanmål!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sommarcafé i Hedvigs prästgårdsträdgård

   För många (30?) år sen hade de ett café i Hedvigs prästgårdsträdgård under en kort tid en sommar och jag minns fortfarande hur underbar ...