måndag 3 juni 2013

Slagsmål på jobbet

Ibland känns det som Mitt i naturen på jobbet! Fågelbon i askkopparna och måsslagsmål utanför fönstret. Tur att jag inte jobbar ute på landet, jag skulle aldrig få något gjort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sommarcafé i Hedvigs prästgårdsträdgård

   För många (30?) år sen hade de ett café i Hedvigs prästgårdsträdgård under en kort tid en sommar och jag minns fortfarande hur underbar ...