måndag 9 december 2013

Shopping-tips

Jag har fått ett tips som jag nu vidarebefordrar.

Jag har länge letat efter ett par enkla skinnboots som man kan ha till vardags och som är snygga och inte så dyra. Så fick jag tipset att kolla Hööks Hästsport och mycket riktigt fanns det ett par riktigt snygga jodhpurs där för 379kr (+ frakt 49kr)!

De finns i en snygg brun färg också!
Nu måste jag erkänna att jag tyckte det verkade lite för bra för att vara sant, så jag var beredd på att blir besviken när jag packade upp dem ur kartongen men icke då! De var precis lika snygga som på bilden. Och vilket pris, sedan! De blir perfekta vardagsboots i vår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...