tisdag 18 februari 2014

Dance

Jag bestämde ju att den här veckan skulle bli en träningsvecka för att kompensera för all den goda maten jag åt förra veckan och hittills har jag hållit vad jag lovat. Idag testade jag på Dance som komplement till min styrketräning och mindes helt plötsligt varför jag egentligen aldrig brukar gå på gruppträningspass, framförallt om det är musik till... Det är ju det där med koordinationen! Jag hängde inte med för fem öre, jag låg ungefär fyra taktslag efter de andra hela tiden. Dessutom fick jag ont både i höfterna, ryggen och i ena knät. Men svettig blev jag! Och vi får väl hoppas att det känns bättre till imorgon när jag ska iväg på nästa träningspass.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...