måndag 21 april 2014

Parasoll

Äntligen är mitt parasoll på plats på balkongen! När jag var och köpte det (för flera månader sedan...) kunde jag inte få med mig parasollfoten upp i lägenheten eftersom den väger närmare trettio kilo och vår hiss var trasig då. Men nu i helgen fick jag hjälp att släpa upp den och nu står det där, parasollet, och bara väntar på sommaren...

Snyggt, eller hur?
Lite diskret när det är ihopfällt.
Syns knappt...
Och naturligtvis blev det en del över som jag inte vet vart den hör...
Typiskt!
Jag lyckades även skada mig i processen. Okej, det är inte ett jättestort sår men det gör ont! Faktiskt!
Skadad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...