måndag 21 april 2014

Påskhelg

Puh, vilken helg! Jag är precis slut! Inte nog med att jag har rensat/håller på att rensa både garderober och källarförråd (vilket är urtråkigt), jag har även umgåtts med nevöerna både påskafton och påskdagen (vilket är jättekul men OJ! så utmattande!).

På påskafton var jag bjuden på en massa god mat
och trevligt sällskap. (Och även lite mindre trevligt sällskap!)


Och på påskdagen blev det Kolmårdens djurpark! Det tog hela dagen men vi hann med en hel del också, bl a Bamses värld, rovfågeluppvisning, linbanan, Kapten Sjösjuks sälshow (som jag tyckte var jättebra!) och - inte minst - Barnens lantgård, som har varit min favorit sedan jag blev stor nog att veta vad det var!


 


 
 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...