söndag 28 juni 2015

Bråvalla 2015 - dag 3

Då var Bråvalla avslutat för i år - tack och lov, jag tror inte jag skulle ha orkat en dag till! Jag är helt utmattad! Är det åldern?

Sammanfattningsvis kan jag säga att jag tyckte det var ganska svagt artistuppbåd i år, några höjdpunkter (Robbie!!! och några till, nästan alla på fredagen) men i övrigt lite trist. Det var bättre förra året och jag hoppas det blir bättre igen till nästa år. Betalsystemet funkade riktigt bra och bra utbud på mat men dåligt att de aldrig kan fixa fram lite hett vatten och en tepåse till oss tedrickare!

Mycket god mat fanns det, t ex revbensspjäll som såg jättesmaskiga ut:


Men tyvärr bestämde vi oss för Texas Burger, som såg god ut men som inte smakade något speciellt alls.


I väntan på Kent spanade vi in Modest Mouse,


och KSMB...


samt stod i kön till toaletten ett bra tag.


Till slut blev det dags för Kent och de levererade - som vanligt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...