söndag 28 juni 2015

Äntligen fint på balkongen

Äntligen har jag haft tid att städa och fixa och plantera om på balkongen! Det har varit en nagel i ögat på mig att det sett så skräpigt ut länge men det har inte blivit av tidigare - antingen har jag inte haft tid och när jag har haft tid så har det alltid regnat. Men nu idag har jag tillbringat timvis där ute (och min rygg har en hel del och säga om det!).

I år har jag knappt köpt några egna växter och jag var tvungen att kolla hur det blev med mina fådda blommor och gamla växter från förra året innan jag skaffar mer och nu är det tveksamt om jag får plats med något mer. Jag ska fundera lite på det men under tiden är det härligt att ha en balkong man kan vistas på igen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...