måndag 29 juni 2015

Träning

Idag kom jag äntligen iväg till gymmet, efter jag vet inte hur länge. Tyvärr är min rygg så stel och ond efter allt stillasittande och stående - bl a på Bråvalla - den senaste tiden att jag knappt klarade av att plocka upp handduken när jag tappade den på golvet, så det blev mest stretchande och lite bålträning. Dessutom tyckte jag att benen kunde få vila lite efter allt cyklande den senaste veckan så jag gjorde några blandade arm-, axel- och bröstövningar också. Vi får väl se om jag får träningsvärk imorgon...


Jag har faktiskt bokat tid för massage till imorgon för att försöka få ordning på min rygg men efter träningen kom jag på att vi faktiskt har en massagestol på jobbet, så jag åkte förbi och testade den en stund (det kändes som en evighet men det var nog bara 15 minuter). Faktum är att det känns lite bättre i ryggen nu men om det beror på träningen/stretchningen eller massagestolen vet jag inte.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...