söndag 25 oktober 2015

Ny rygga med reflex

Eftersom både min nacke och min rygg har tendens att bli onda och gnälliga om jag inte sköter mig, så har jag hellre ryggsäck än hand-/axelväska till vardags. Tyvärr är det svårt att hitta skapligt snygga och /eller prisvärda cityryggsäckar så man måste alltid vara beredd att slå till om man väl hittar någon.


Den här ryggsäcken hittade jag på Accent för 299kr (ord pris 499kr). Den är i plast och inte i skinn, tyvärr, men man får som sagt passa på. Snygg färg, tycker jag som bara har svart annars och ni lägger väl märke till den söta lilla reflextofsen som jag passade på att köpa till också. Den kostade 69kr eller 79kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...