lördag 3 oktober 2015

Stolbygge

Jag har haft sån full rulle på sista tiden att jag inte har hunnit att sätta ihop mina två köksstolar som jag fick levererade med posten för fler veckor sen. De kom i ett stort, platt paket som vanligt från det stora möbelvaruhuset i söder.


Sen började det roliga...



... och till slut började det i alla fall se ut som en stol. Och så var det en kvar...


Så här ska de se ut enligt katalogen - ganska likt, eller hur!
Jag vet att den inte är speciellt snygg men huvudsaken är att de går att sitta på. Jag var ju tvungen att ha några stolar utifall jag får gäster helt plötsligt. När jag hittar mina perfekta stolar åker de nog till Myrorna, tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...