söndag 29 november 2015

Adventspynt

Det här är nog min favorithelg på hela året - när jag får släpa upp julpyntet från källaren och bara vräka ut det i lägenheten! Och i år har jag dessutom utökat beståndet med lite extra pynt.

Först och främst en ny adventsljusstake, Ludvika, från Rusta för 199kr. (Den syns bättre här.)


Och så en jättesöt handgjord metalltomte för värmeljus. Den kostade 250kr på Sköna möbler. (Egentligen gick jag in där för att leta efter ny soffa men det hittade jag ingen som jag ville ha!)




Och slutligen, så måste man ju ha skrubbsvampar och wettex-dukar med julkänsla också! De fanns på Rusta.


Och nu ska bara allt det gamla fram också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...