måndag 30 november 2015

Julklapp



Egentligen skulle jag bara köpa en ny mascara men på vägen till kassan råkade jag gå förbi ett bord med elektriska fotfilar. Jag har suktat efter en sån länge nu och så kom jag ju på att det snart är jul! Då kan man köpa julklappar till sig själv - så då gjorde jag det. 319kr kostade den, det kanske går att få billigare men nu har jag i alla fall köpt den.

Jag har testat den också nu i kväll och det känns riktigt bra. Den här kommer jag att få mycket nytta av, nu ska vi bara hitta en apparat som klipper tånaglarna utan att man behöver vara med själv också. (Jag avskyr att klippa tånaglar!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...