onsdag 11 november 2015

Nostalgiladan


Det blev ett stopp på Nostalgiladan på vägen hem från ett möte idag. Nästan precis innanför dörren träffade man på kelige Kalle, 8 år, men han var tyvärr inte till salu.


 Jag tyckte verkligen de hade fått till det med köksborden som var gjorda med gamla trampsymaskiner som underrede. Riktigt fiffigt, jag önskar jag hade kommit på det innan jag slängde min gamla trogna trampsymaskin när jag flyttade!



Jag var väldigt nära att köpa den här lampan (den gör sig tyvärr inte så bra på bilden men tro mig, den var riktigt frän!) men den var lite dyr (650kr) så det fick vara. Faktum är att jag inte köpte någonting - applåder, tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...