tisdag 10 november 2015

Dags att pröva något nytt?

Det kanske är dags att testa något annat märke än Casall när det gäller träningskläder för en gångs skull, det var ju ett tag sen de hade utförsäljning senast. Inte för att jag precis har ont om träningskläder - men vissa saker kan man aldrig få för mycket av.

I alla fall... så har Röhnisch 70% på sina Brenda-tights, så då är det ju ett ypperligt tillfälle att testa dem!



De kostar nu 180kr i stället för 599kr och jag beställde faktiskt bara ett par! (Förmodligen kommer jag att ångra mig bittert!) Det ska bli spännande och se hur jag trivs med dem.

2 kommentarer:

  1. De är jättefina och sköna! Jag hann inte köpa dem! De tog slut fort! Berätta vad du tyckte! Har du inte hört om Casalls utförsäljningen? De brukar ha nu i november... kramis!

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas jag får dem! Det hade tydligen strulat lite i webbshopen och de hade inte fått min storlek, tydligen. Men hoppas, som sagt! Inget om Casalls utförsäljning än men jag håller ögonen öppna. :-)

    SvaraRadera

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...