måndag 16 november 2015

Träningskläder

I morse hade jag nog hjärnsläpp när jag gick till jobbet för jag glömde att ta med mig träningskläderna. Som tur var spelade det ingen roll eftersom jag alltid har en omgång träningskläder liggande på jobbet, utifall jag skulle glömma. Bra, va?

Dessutom plingade det till i telefonen för att meddela att mina efterlängtade Brenda-tights från Röhnisch fanns att hämta på Ica, så även om jag inte haft träningskläder på jobbet så hade jag i alla fall kunnat ha mina nya tights.


De är riktigt snygga och de kändes bra när jag provade dem (kanske lite tunna), men vi får väl se hur de klarar sig ett helt träningspass - kanske redan på onsdag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...