lördag 30 juli 2016

Rapport från källaren

Den här veckan har lite av en förlorad vecka för mig. Jag har haft fullt sjå med att rensa i källaren att jag knappt vet vad som händer i världen. Lite trist att lägga en semestervecka på det men när ska jag göra det annars - på arbetstid?

I alla fall, nu börjar jag se slutet. Jag har gett mig själv den här veckan ut, dvs i morgon också, sen måste jag börja leva igen och jag tror att jag ska klara det. Källarförrådet börjar se riktigt organiserat ut nu.


Problemet är att jag nu har flera svarta sopsäckar med kläder som ska ut och Busfrö tar bara en påse i månaden och Hans & Greta bara en i veckan (men tyvärr inte de närmaste två veckorna)! Det kommer att ta mig, typ, 18 månader att bli av med allting!

Jag har även fem banankartonger med diverse, två brickbord, tre tavlor samt lite annat smått och gott som jag ska försöka kränga på loppisen i oktober!

Nej, nog vilat nu - ner i källaren igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...