måndag 1 augusti 2016

Galltvål

Jag var och lämnade in en påse med kläder - från min rensade garderob och källare - på Busfrö och passade på att köpa flytande galltvål, som lär vara bra mot fläckar.


Jag har aldrig testat det förut (och, ärligt talat, det låter inte speciellt trevligt!) men jag hoppas det fungerar.

Dessutom kunde jag ju inte låta bli att köpa med mig en topp därifrån också! Men den var så billig - 69kr kostade den - och naturligtvis är den delvis i siden...


På vägen från Busfrö råkade jag uppmärksamma en affär som jag aldrig tidigare varit inne i (?), nämligen Fröken C. Den visade sig ha en hel del trevliga kläder och dessutom rea, så jag fyndade en grön topp från Steilmann till halva priset - 325kr.


Ni märker kanske hur jag anstränger mig för att bli lite mer färggrann?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Söndagsbrunch med shuffleboard

  Så här en vanlig söndag i april kan det vara trevligt att hitta på något roligt - gärna något som innefattar mat. Och då är ju söndagsbrun...