tisdag 2 augusti 2016

Vita naglar

Antagligen lät det som en bra idé att boka in en nageltid kl 9 på en semesterdag när jag bokade för några månader sedan men i morse när jag skulle gå upp kändes det inte som någon av mina bättre idéer!

Men jag kom iväg i alla fall. Och bara för att Jessica och jag inte skulle bli påverkade av någonting jag hade på mig när vi valde färg, så bestämde jag mig för att ha helvitt idag.Och naturligtvis var det ju det vi valde - en vit underfärg (som jag inte vet vad den heter) och en tunn bård av Luxio Mirage längst ut bara för att det inte skulle bli för tråkigt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fjärde matmilen

Det verkar som om Matmilen har blivit en månatligen återkommande aktivitet för igår var det dags igen. Men jag tror nog att jag ska låta lit...