måndag 26 september 2016

Skrivterapi


Jag har börjat skriva ner hur jag känner mig och vad som händer i huvudet och kroppen, mest för att mitt minne är så dåligt just nu att jag inte kan lita på att komma ihåg det ändå. Inte för att det ska bli en bok eller nåt, utan mer för att jag ska kunna se från dag till dag och vecka till vecka om jag känner mig bättre eller sämre.

Idag har jag börjat jobba lite hemma, två timmar per dag är det meningen att jag ska jobba den här veckan. Det gick sådär - jag fick sån huvudvärk och blev så utmattad av det att jag var tvungen att gå och lägga mig en stund efteråt! Förhoppningsvis blir det bättre imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...