tisdag 27 september 2016

Kromnaglar


Det är ju tur att jag alltid bokar nageltid några gånger framåt, annars hade jag nog inte kommit iväg idag och mina naglar hade blivit ännu längre! Jag t o m framkallade en chockad tystnad i hela salongen när jag bad Jessica fila ner dem lite extra...

Det allra senaste är tydligen kromnaglar. Det går till så att först läggs antingen svart eller en annan färg på nageln, precis som vanligt - i mitt fall bestämde vi oss för den lila Mystery.


Efter det stryks ett pulver, även det lila i det här fallet (trots att det såg vitt ut!), ut över nageln.


Ni ser väl skillnaden.


Man kan välja att ha kromen på bara några naglar eller allihop. Jag valde att ha alla naglarna lika kromblanka.


Och Jösses, så korta de är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rut och Ragnar

Det känns som om jag hänger en hel del i Skärblacka nuförtiden, det kanske är lika bra att jag flyttar dit. Eller, kanske inte...  I alla fa...