torsdag 29 september 2016

Virtual Reality med verkliga vänner

Efter min vurpa med cykeln igår - och med en jätte-fläskläpp som minne därifrån - hade jag väl egentligen ingen större ork för att gå på After Work (?!) med Virtual Reality på Visualiseringscenter C idag men eftersom det var jag som drog igång det (för två månader sen) så kände jag att jag inte kunde hoppa av. Men så här i efterhand är jag glad (men trött) att jag ändå kom iväg.

Man fick en god plocktallrik:

Och själva "lekandet" var riktigt roligt, fast ganska jobbigt - nästan som ett träningspass.



Annika och jag, som är dataspelsnördar, tyckte det var extra roligt och funderar på att ha en alldeles egen AW själva, så vi får leka i 45 minuter var i stället för 15!

2 kommentarer:

  1. Jaaa, det måste vi ha framöver. Alla dessa banor som finns att prova på! :-)

    SvaraRadera
  2. Absolut! Vi får boka in någonting snart...

    SvaraRadera

Lägenhetsbilder

Ni vet hur man alltid vaknar och är skitsnygg i håret samma dag som man har bokat frisörbesök? Exakt samma var det när jag kom hem från mäkl...