måndag 24 april 2017

Icke-fynd

Jag hittade ett par siden(vad annars!)byxor för 699kr på ahlens.se som jag blev lite sugen på men eftersom jag hade ett rabatterbjudande om 20% (eller var det 25%?) på "allt mode i varuhuset" så gick jag först till dit och kollade. Men där fanns de inte! Hem igen för att se om rabatten även gällde online. Det gjorde den inte! Så jag beställde dem online och prickade i att jag ville hämta dem på varuhuset men i veckan kom de ändå med posten i ett sött litet paket.


Och de var fina och de passade men...


... nu har de även kommit till Åhléns på stan! Först tänkte jag skicka tillbaka dem och gå och köpa dem på varuhuset men det var för besvärligt och dessutom har rabatterbjudandet gått ut, så det blir plus minus noll i slutändan i alla fall. Men lite irriterande är det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...