tisdag 25 april 2017

Konferens

Då var man på konferens för att äta upp sig lite igen. Man skulle i alla fall kunna tro att det var syftet med det när man hamnar på ett ställe som serverar kakbuffé till eftermiddagsfikat. (Villa Fridhem)

Och nej, jag kan inte bara låta bli att ta av buffén!
Vädret var inget vidare men Ulrika och jag bestämde oss i alla fall att ta en promenad upp till en av utsiktsplatserna när de andra skulle gå Rosa Rundan.


Nu tror jag i och för sig att Rosa Rundan var mindre jobbig än vägen upp till Utsiktsplats 2 (som vi valde) - den gick nämligen i princip rakt upp hela tiden.


Men vi tog oss upp till slut och jag försökte mig på att ta en selfie med oss båda och utsikten i bakgrunden. Det gick väl sådär.

Sen var det dags att ta sig ner igen för nästa omgång mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...