onsdag 19 april 2017

Unna mig-fynd

Jag hann ju vara glad över skatteåterbäringen i några dagar innan tanden gick sönder och under den tiden hann jag faktiskt beställa några fynd som jag tänkte unna mig. Nu har ju de börjat komma och frågan är "Ska jag behålla dem eller inte?" med tanke på att tandh-vetet kommer att kosta massor. Vi får se. Först ut var i alla fall de här två fina topparna från Hedvigshowroom:

Siden(vad annars?)blus från Intropia, 591kr men jag har faktiskt helt glömt bort vad ordinarie pris var. En bra bit över tusenlappen gissar jag i alla fall på.

En topp med volang från InWear, 240kr - nedsatt från 799kr.
Det är så trevligt att få paket från Hedvig, allting kommer så fint inslaget i rosa silkespapper - det känns så lyxigt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...