måndag 15 maj 2017

Mjuk motion

I helgen som var ägnade jag mig åt något som jag inte har gjort på - ja, jag vet inte hur länge, några år? - nämligen stavgång. Jag vet inte varför jag har varit så dålig på att plocka fram stavarna på så länge, det är ju faktiskt riktigt trevlig motion. Och det kräver ju inte ens några speciella kläder, även om jag faktiskt lyckades få till det exakt rätta klädseln för den, varken för mycket eller för lite...


Vädret kunde ju knappast ha varit bättre och vilken lyx att ha en alldeles underbar stadspark bara ett kvarter hemifrån!




För lite drygt ett år sedan var jag i New York och gick omkring i en annan park, men Central Park - Schmentral Park, säger jag. Folkparken ska det vara, så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...