tisdag 16 maj 2017

Ögonfix

Så här års vill man ju fräscha upp sig lite inför sommarsäsongen så jag började med att färga ögonbryn och -fransar. Det händer ju att jag labbar själv hemma men det blir ju alltid mycket bättre när man går på salong. Och den här gången hade jag hittat en deal på Let's Deal på 149kr för frans- och brynfärgning samt -plockning, dessutom på andra sidan gatan från jobbet så jag lyckades komma iväg också.

Det blev en himla skillnad, eller hur?

Före:
Efter:

Jag ser lite rödögd ut på Före-bilden men det är nog mest för att jag just har tagit bort mascaran (hoppas jag!).

Nästa steg i vår-renoveringen: försöka komma till skott och boka frisörtid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...