lördag 27 maj 2017

Nästan gratis-fynd

Eftersom jag har varit så duktig och städat ur mina garderober och lämnat in en massa kläder på Busfrö så har jag nu en fått ihop ett litet kapital att handla för. (Man får hämta ut pengarna i kontanter också om man vill men hur kul är det?)

Jag har glömt hur mycket pengar jag har fått ihop men det räckte gott och väl till de två Odd Molly-plaggen jag hittade i alla fall.

En i siden (förstås!) för 250kr...


...och en i bomull för 275kr!


Visst är de söta! Och inte nog med att de var billiga, eftersom jag hade pengar innestående så behövde jag inte ens plocka fram plånboken. Så skulle det vara jämt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...