fredag 26 maj 2017

Nya fransar

Jag har dragit mig för att förlänga mina ögonfransar rätt länge nu men när jag fick ett erbjudande om att pröva på för 300kr kunde jag inte motstå! Det var Madde, som har varit prao (heter det så fortfarande?) på Nail Pro Store som ville träna inför sitt examensprov i juni. Man fick välja hur man ville ha fransarna, extremt långa så de såg ut som lösögonfransar eller extra långa i de yttre ögonvrårna, osv. Jag ville att de skulle se så naturliga ut som möjligt och så här blev det:

Före - ganska nyligen färgade och hyfsat långa och täta tack vare Xlash, men...


Efter - en himla skillnad, faktiskt!


Det var definitivt värt 300kr men det tog nästan 3 timmar, så jag ska nog kolla vad det kostar i vanliga fall och hur lång tid det tar och så får vi se om det blir en vana.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...