tisdag 30 maj 2017

Nedläggningsfynd igen

Jag har ju tidigare beklagat att Company's lägger ner i stan men det hindrar mig naturligtvis inte från att profitera på eländet, så jag gick självklart dit igen och kollade. Och hittade:

Ett par svarta stretchjeans från 5 Units som faktiskt både satt bra, kändes bra och - det bästa av allt - bara kostade 270kr, nedsatta från 599kr.


En svart v-ringad t-shirt och en vit v-ringad t-shirt från InWear, 175kr/st - har kostat 250kr/st.


En Part Two-top för 450kr, halva priset av 900kr.


Inte världens mest upphetsande köp, kanske, och mer höst-vinter-vår-kläder än sommarkläder men 1070kr för fyra plagg tycker jag är en bra affär och - tro mig - det kommer både en höst och en vinter så småningom. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...