tisdag 6 juni 2017

Nationaldag

Någon verkar ha varit ute i god tid och beställt sol och värme till nationaldagen och med tanke på att det har varit skitväder hela veckan innan och kommer att vara skitväder hela nästa vecka (åtminstone enligt SMHI), så var det ju en himla tur!

Eftersom det var den enda soliga dagen på länge passade jag på att vara ute så mycket som möjligt. Förutom en lååång och härlig cykeltur mitt på dagen, så hann jag även med att bl a plantera mina luktärter på balkongen...


... och spela lite minigolf på kvällen.


Min blygsamhet hindrar mig från att berätta vem som vann (stort) men det var en riktigt härlig nationaldag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...