måndag 5 juni 2017

Veliga naglar


Det har kommit en helt ny kollektion nagelfärger - Gel Play Glitz Gem Collection - och de var så snygga allihop att jag inte kunde bestämma mig för vilken jag ville ha.

Lösningen fick bli olika färger på olika naglar men eftersom det var sex färger och jag bara har fem fingrar så valde jag bort Pewter Quartz - jag kan ta den på alla naglarna någon annan gång.

Från tummen till lillfingret: Pink Diamond, Purple Garnet, Yellow Citrine, Green Peridot och Blue Tanzanite.
Det blev faktiskt riktigt snyggt om jag får säga det själv! Trots att det är olika färger så passar de ihop i och med att de har samma ton i sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Movement

Jag börjar nästan bli lite orolig. För andra gången i rad valde jag en pastellfärg till naglarna. Förra gången Luxio Marina och idag föll j...