söndag 23 juli 2017

Dammiga skor

När jag går på zumba i parken hamnar jag alltid längst bak, alltså utanför gräsmattan och på grusplanen. Så här ser det ut framför mig:


Men i själva verket står jag på grusplanen - jag syns längst bak i svart på den här bilden (som jag har lånat från Zumba i Parken på Facebook).
 

Så nu har mina skor samlat på sig så mycket damm att jag inte ens kan få dem rena längre! Efter mycket vånda har jag bestämt mig för att pensionera dem.


Och då är det ju tur att jag alltid har ett lager av Saker Man Inte Kan Vara Utan - som t ex träningsskor! Så jag har plockat fram mina orangea Reebok ur gömmorna längst in i garderoben och utnämnt dem till mina nya uteträningsskor.


Så det det finns inget som heter för många skor! Helt plötsligt behöver man de där (onödiga, enligt vissa) skorna man köpte på rea för några år sen och då är det ju tur att man faktiskt köpte dem, eller hur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...