måndag 24 juli 2017

Kofta

Jag tycker jag har varit så duktig på att inte shoppa ett bra tag nu, så det börjar kännas som om jag har en massa fynd innestående. Och man ska ju inte skåda givet fynd i munnen, sägs det (eller nåt sån't) så när ett reafynd dyker upp och riktigt tigger om att bli köpt så känns det nästan lite elakt att inte agera.

När jag "bara tittade" på Fideli häromdagen råkade jag hitta en kofta från Odd Molly för 800kr och det tyckte jag var ett bra fynd, speciellt med tanke på att ordinarie pris var 1895kr. Det fanns bara en kvar och den var i min storlek, så det tolkade jag som ett tecken.


Fin, eller hur? Nu behövde jag ju i och för sig inte en svart kofta till men ett fynd är ett fynd är ett fynd...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...