fredag 21 juli 2017

Franspåfyllt igen

Jag är rädd att jag börjar utveckla ett beroende för fransförlängning! Inte nog med att jag återigen har varit och fyllt på och dessutom passade på att boka ytterligare en gång om fyra veckor, jag ville dessutom att vi skulle testa en lite längre frans den här gången. Och vi vet ju alla hur det kommer att sluta, de kommer antagligen att bli längre och längre för varje gång och jag kommer att tycka att de är jättekorta. Hoppas Madde är tuff nog att säga till när jag börjar se alldeles för konstig ut!

I alla fall, så här såg de ut innan:

Fortfarande riktigt hyfsade, tycker jag, om än något spretiga.
Och efter:

Väldigt långa och täta! Man känner faktiskt skillnaden men jag vänjer mig säkert snart.

Jag hade tänkt göra en före- och efterbild så där uppifrån som de alltid gör i reklamen men glömde naturligtvis bort före-bilden. Så det får bli bara en efterbild i stället.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...