torsdag 20 juli 2017

Ljuv musik på Klubb Republik

En sån här härlig sommarkväll passar det ju bra med lite musik, så när jag hörde att Televote skulle spela på Klubb RepublikKnäppingen ikväll så rusade jag naturligtvis genast dit.


Vi fick höra alla deras (fem) låtar och mest skratt blev det när publiken ropade "En gång till!" efteråt och Cerefie kom tillbaka ut på scenen och sa: "Tack, men vi har inga fler låtar". Gulligt!

Och alla var där, t o m Markus Krunegård men han fastnade inte på bild, tyvärr... Släkt och vänner höll sig framme, däremot! ;-)


Klubb Republik kommer tydligen att hålla igång på torsdagarna några veckor framöver och jag har ju semester fr o m måndag så det kanske blir fler gånger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tji fick vi

Nu när jag inte betyder garanterad undergång för Dolphins så fort jag visar mig på en basketmatch längre, har ödet tydligen hittat ett nytt ...