söndag 23 juli 2017

Värme

Hittills har sommaren varit underbar, lagom mycket sol och inte för varm och jag har t o m kunnat tillbringa tid på balkongen på dagtid utan att smälta bort eller stekas men nu måste jag gnälla lite. Man ger sig ut på förmiddagen för att zumba en timme i parken och kommer hem till det här:


27,6 grader är alldeles för varmt i lägenheten, tro mig! Det värsta är att när det blir så här varmt så tar det halva natten innan det blir tillräckligt svalt för att kunna sova. Men jag har hört att det ska bli svalare väder (t o m regn!) nästa vecka så det ser jag fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frusen födelsedag

Jag har så mycket att göra just nu att jag inte ens hinner rapportera om det! Men igår lyckades jag ta en paus för att fira Maries födelseda...